Tapahtumat 2024

su 24.3. klo 10 Pilkkikisat Karstun rannassa
Perinteinen koko perheen tapahtuma. Pilkitään klo 10-12 ja sen jälkeen makkaran paistoa ja palkintojen jako ym. Osallistumismaksu aikuisilta 5€.

ke 27.3.2024 klo 18 Karstu-Karkaliseura ry:n sääntömääräinen kevätkokous järjestetään ke 27.3. Karstun Seurantalolla (Karstuntie 1160). Virallisten asioiden (vuosikertomus ja tilinpäätös) lisäksi keskustellaan seuran tulevasta toiminnasta. Tule mukaan kertomaan minkälaista toimintaa toivot seuran järjestävän. Mitä kehittämistoiveita sinulla on Karstunrantaan tai seurantalolle tai yleisesti seuran toiminta-alueelle. Kahvitarjoilu. Johtokunta toivoo runsasta osallistumista.

30.3.2024 Perhejaos Pähkinän elokuvaretki
Mennään porukalla leffaan katsomaan Kun Fu Panda 4 -näytöstä Kino Vaakunaan. Jokainen hankkii itse liput.  HUOM! Näytösaika tarkentuu vasta lähempänä tapahtumaa. Seuraa ilmoittelua Facebookissa.

16.4. klo 18 Karstun kirjakerho Karstun seurantalolla
Karstun kirjakerho kokoontuu jälleen huhtikuussa! Et tarvitse aiempaa kokemusta tai osaamista – riittää kun olet kiinnostunut kuulemaan ja jakamaan ajatuksia luetusta kirjasta.Tarjolla rentoa keskustelua, uusia ajatuksia ja lämmintä juomaa. Huhtikuun kirjana on paikallisen suurnaisemme Eeva Joenpellon läpimurtoteos Neito kulkee vetten päällä (1955).

27.4. Vappukaraoketanssit Karstun seurantalolla klo 19 – 24
Vappukaraoketanssit. Liput 10€. Myynnissä kahvia, munkkeja, croissantteja, limua ja makkaraa. Tervetuloa!

MENNEET TAPAHTUMAT

10.3.2024 Koko perheen mäenlaskutapahtuma Pohjolan pellolla