Tapahtumat 2021

12.12 Lasten pikkujoulut liikuntasalissa klo 16 nyyttäriperiaatteella. Tervetuloa!

19.12 klo 18 Joulunuotio Kettukallion elämystilalla

Tapahtuma alkaa lyhtykulkueella, ota oma lyhty mukaan. Kokoontuminen Kettukallion tienhaarassa osoitteessa Joenpellontie 145. Julistetaan metsälle joulurauha. Tarjolla makkaraa ja glögiä kannatusmaksulla. Tapahtuma on kaikille avoin.

VIIKOTTAISET TAPAHTUMAT SYKSY/TALVI 2021:
Lasten liikuntasalivuoro sunnuntaisin klo 16-17.30 alkaen 21.11
Salibandyä syyskyysta alkaen Karstun koululla ma klo 19.00, to 19.00 ja su 18.30
Lokakuusta alkaen seniorijumppaa Karstun koululla to 18-19

MENNEET TAPAHTUMAT 2021:

10.6 Lasten traktori-ilta klo 17-18.30, Heikkiläntie 20
Tervetuloa tutustumaan maatilan koneisiin. Tutkittavana muutama traktori koneineen, leikkuupuimuri ja henkilönostin. Koneisiin pääsee vapaasti kiipeilemään ja istumaan, vanhempien huolehtiessa turvallisuudesta.

12.6 Uimatrampoliinin avajaiset Karstun rannassa
Tervetuloa uimatrampoliinin avajaisiin Karstun rantaan. Tarjolla grillimakkaraa ja mehua. Uikkarit, pyyhkeet ja makkaratikut mukaan!

21.6 Pihakierros Pohjolan tilalla

28.6 Kevätkokous seurantalolla klo 18
Tervetuloa!

1.7 Ulkoleikkipäivä Karstun rannassa klo 10-15
Suunnattu 5-12 vuotiaille lapsille aikuisen seurassa. Ilmoittautumiset ti 29.6 mennessä Leenalle 040 911 2214

29.7 Jooga Karstun rannassa klo 18-19.30 – PERUTTU SAIRASTUMISEN TAKIA!!!
Tule mukaan hellimään mieltä ja kehoa rentouttavaan ja tasapainottavaan joogaharjoitukseen Karstun rantaan torstaina 29.7.21 klo 18. Harjoitus sopii kaikille eikä vaadi aiempaa kokemusta joogasta. Harjoituksen kesto 90min. Harjoituksen vetää personal trainer, joogaohjaaja ja hyvinvointivalmentaja Anna-Maija Sarjula. Osallistumismaksu 5€/per osallistuja kerätään tunnin yhteydessä. Sateen sattuessa jooga siirtyy Karstun seurantalolle. Oma alusta mukaan.

6.8 Grilli-ilta Karstun rannassa klo 19
Leppoisaa yhdessäoloa Karstun rannassa. Omat grillattavat mukaan. Seura tarjoaa mehut ja keksit. Tervetuloa!

21.8 Karstun kisat – leikkimieliset urheilukilpailut Karstun rannassa, lasten sarja klo 10 ja aikuisten sarja klo 11
Tervetuloa testaamaan omaa kuntoa ja kisailemaan kylän omiin mittelöihin! Lasten sarjassa lajeina ovat pikajuoksu, pallonheitto sekä vauhditon pituushyppy. Aikuisten sarjassa näiden lisäksi n. kilometrin juoksu sekä joukkuelajeina pussihyppely sekä köydenveto. Tervetuloa mukaan!

23.8 Tutustuminen pähkinäviljelmään klo 18, Suurniementie 83
Lankiset ovat istuttaneet kesämökkitontilleen monenlaisia pähkinäpensaita ja ovat mukana suomalaisessa pähkinöiden menestymistä selvittämässä tutkimushankkeessa. Pääsemme kuulemaan Lankisten kokemuksia pähkinöiden kasvusta ja tutustumaan heidän metsäpuutarhaansa. Mervi Lankisen terveiset; “Tervetuloa! Kyseessä ovat ihan ensiaskeleet jalopähkinäpuiden istuttamisessa. Viime kesänä istutimme 14 jalopähkinäpuuta, joista 13 lähti keväällä kasvuun. Lajeja ovat: saksanpähkinä, musta jalopähkinä, herttajalopähkinä, amerikan jalopähkinä ja pekaani.
Huom! Mökki on jyrkän mäen alla ja parkkitilaa on rajallisesti. Suositaan kimppakyyteja ja reippaimmat voivat jättää autonsa Suurniementien varteen, josta on 1km kävely mökille.

4.9 Seuran perinteiset myyjäiset/kirppis Karstun seurantalolla klo 10-13
Pöytävaraukset 5 €/myyjä, varaukset Pekalta puh. 044 9897930. Sisällä rajoitetusti paikkoja nopeimmille varaajille. Ulkona omat pöydät mukaan. Seuran kirppispöytään saa lahjoittaa myytävää. Buffetista grillimakkaraa ja pannaria kermavaahdon ja hillon kera sekä kahvia. Tervetuloa!

11. 9 Karaoketanssit Seurantalolla klo 19-24
Karaokeisäntänä Veijo Laine. Bufeesta suolaista ja makeaa, limut ja kahvia. Lisätietoja: Pirjo Savolainen 041 4360 226

10.10 Lasten luontoretki Pietarinluolalle klo 10
Lähialueilta löytyy paljon hienoja luonnonsuojelualueita. Tällä kertaa lähdetään porukalla etsimään Pietarin luolaa. Omat eväät mukaan! https://retkipaikka.fi/pietarinluolan-luonnonsuojelualue/
Tapaaminen Kaijolantien ja Karkalintien risteyksessä

20.10 Seuran syyskokous Seurantalolla klo 18

Tervetuloa käymään läpi seuran kulunutta ja tulevaa vuotta. Kahvitarjoilu.

4.12 Joulumyyjäiset Seurantalolla 10-13 – PERUTTU MYYJIEN VÄHÄISEN MÄÄRÄN VUOKSI
Joulumyyjäiset järjestetään, mikäli myyjiä ilmoittautuu vähintään 10. Myyntipaikan hinta 5€. Ilmoittautumiset la 13.11 mennessä info@karstukarkaliseura.fi tai Eila Hietaharju 050 309 0739. Tervetuloa luomaan joulutunnelmaa kylälle!

Siirry sivun alkuun